2014. augusztus 2., szombat

1.fejezet 4.rész A legrosszabb lépés..!

Reggel lövésekre ébredtem ki rohantam Nathan a földön hevert a vállából folyt a vér. 2 nagyobb termetű kopasz fickók álltak a ház előtt a földről fel vettem Nathan fegyverét.
- Nah,majd pont a kis csaj fog megölni minket! - röhögött mindkettő. De,én a jobb oldalon álló fazonnak a lábába lőttem. Rám nézett a másik rémülten én meg gúnyosan rá néztem és el mosolyodtam. Fel emelte a földön heverő férfit és el vitte a kocsijukkal. Én is ezt tettem Nathannel csak én be vittem a házba.Miután be vittem le raktam a földre.Hoztam whiskey-t gézt,fogót meg egy olyan ruha anyagot ami felszívja meg a vért. Meg néztem a sebét nem volt benne annyira golyó,hogy ne tudjam ki szedni.
- Nathan...most ki szedem a golyót tudom,fájni fog de muszáj! - a fájdalomtól nem tudott megszólalni,de bólogatott. Megfogtam a golyót és olyan gyorsan kiszedtem,hogy ne fájjon neki annyira. Nathan nagyon üvöltött,de így is szerintem vissza fojtotta a hangját. Rá öntöttem a whiskey-nek egy részét arra már csak felszisszent. Rá tettem a ruha anyagot majd a gézzel jól körbe tekertem...észre se vettem,hogy Nathan közben el ájult. Be vittem a szobájába és ott campeltem mellette legalább fél napig ki volt ütve.Közben én is el fáradtam ezért le feküdtem mellé persze nem azért,de most feküdjek a földön? Inkább nem!! Közben én is be aludtam.....
Mikor fel keltem jóval közelebb voltam hozzá mint ahogy emlékszem...kb 5 cm volt köztünk! Szemben feküdtünk egymással. Én 5 mp-el hamarabb keltem,mint ő...mikor már ő is felébredt riadtan a szemembe nézett és felült.
- Hogy kerültem ide? Arra emlékszem,hogy kivetted a golyót a vállamból aztán a tisztításra is de onnantól kezdve már semmire! - mondta.
- Részben ennyi volt a lényeg! fél napig ki voltál ütve! És én nem akartalak itt hagyni! Hiszen,társak vagyunk! - mosolyogtam. Fell állt majd ki ment a szobából én utána mentem..
- Tudod ők kik voltak? - kérdezte.
- Nem...kik??
- Apám 2 meg bízottja! Ők szokták el végezni a piszkos munkát...meg én csináltam ezt! - mondta.
- Hát ez csodálatos...tudnom kéne még valamit? Pl ki akar meg ölni vagy el rabolni esetleg meg erőszakolni? - magyaráztam csípőre tett kézzel...
- Hááát....mennyi időd van? - szívta a fogát Nathan..
- Ahj Nathan!! - sóhajtottam majd sarkon fordultam.
- Alicia,tudtad,hogy zavaros lesz az életed onnantól kezdve,hogy társak lettünk! - sajnos igaza volt..mint eddig mindenben..


* 3 órával később*

Láttam az ablakból,hogy jött a postás...mondom ki megyek már érte,lehet hogy,számla vagy valami ilyesmi. Kimegyek ki nyitom a postaládát ki veszem a borítékokat hátulról valaki be fogta a számat esélyem sem volt segítséget kérni akár kitől is. Egy kocsiba akartak bele rakni,de hála istennek Nathan észre vett az ablakból. Ki rohant a csávó aki elkapott hirtelen meg állt.
- Add vissza a lányt!! - mondta Nathan.
- Nem! Annak ára van Nathan!! - Ezek ismerik egymást?? Te jó isten...Nathan.
- Igen? És mi?? - kérdezte Nathan...
- Pénz!! 2000 dollár! Kéz pénzben! - 2?? Mit hisz ez,hogy milliomosok vagyunk?? Jó én az voltam! De,csak voltam...Nathan le nézett a földre megnyalta és megnyalta az alsó ajkát.
- Oké rendben! De,előbb had beszéljek a lánnyal! - a fickó el engedte a számat én meg oda sétáltam Nathan-hez. Megölelt.
- Megszerzem a pénz és minimum 1 óra múlva már itthon leszel ha törik ha szakad! - suttogta a fülembe.
- Rendben meg bízom benned! - válaszoltam. elengedett. Oda sétáltam a fickóhoz ő egy bilincset tett rám. És be szálltam a kocsiba...bízom a társamban és abban,hogy megment!




*Nathan szemszöge*



Végig néztem,ahogy elhajt a kocsi benne Aliciával...gyorsan kellett meg szereznem az a 2000 dollárt...gondoltam,hogy vissza megyek pókerezni,de mikorra oda mentem mindennek hűlt helye volt senki nem volt ott csak néhány szék...gyorsan ki kellett találnom valami mást! Nem volt más választásom mint,hogy lopjak! Az egyik LA-i bankban apámnak van egy be épített embere hozzá kellett fordulnom. Mikor meglátott ahogy be megyek a bankba,tudta itt valami készülhet..
- Hello Nathan! Hogy-hogy erre fújt a szél téged? - kérdezte.
- Kéne egy "kis" pénz! - suttogtam. 
- Oké! Gyere velem! - mondta. Utána mentem hátra vezetett zon belül pedig 1 széfbe. Elő vette a kulcsát és ki nyitotta.
- Mennyi kell? 
- 2000!! Sürgősen! - el vett nekem 2000-t és adott egy táskát is.
- Tessék most pedig menj gyorsan! 
- Oké! De,miért pont ebbe a széfbe jöttünk..
- Haver,ennek a fazonnak akié ez a széf milliárdos nem vesz észre 2000 dollárt...- magyarázott.
- Hogy hívják a fazont? - kérdeztem.
- Nem tudom,valami Evans...talán Tom...igen Tom a neve!! - klassz...Alicia apjától veszek el 2000 dollárt...
- Oké! Nah megyek haver majd még talán be nézek! - pacsiztunk aztán én el is mentem.Gyorsan minél hamarabb ki akartam onnan jutni! Be ültem a kocsiba és el hajtottam. A ház előtt ott állt egy kocsi..nem az volt amivel Aliciát elvitték ez egy sport autó volt. Az ajtó előtt egy csaj várt engem...nem is akár ki hanem a volt csajom...Amanda..
- Szia Nathan! - köszönt nyájasan.
- Hello...- mondtam mogorván. Nem véletlenül szakítottam vele nála hisztisebb csajjal még életemben nem találkoztam az apja az én apámmal üzletelt apám mondta,hogy barátkozzak Amandával össze az üzlet érdekében,még csak nem is szerettem egy ilyen hisztis ribancba sosem szeretnék bele.
- Ugyan Nathan,ugye nem felejteted el amin együtt át mentünk? - hozzám akart érni de én nem engedtem neki meg fogtam a csuklóját és erősen szorítottam.
- Semmin nem mentünk át együtt! Érted? 
- Engedj el!! Miért vagy velem ilyen?? Régen nem ilyen voltál...
- Régen minden más volt! 
- ÓÓ,értem van egy másik csaj! Értem...ki az? Ismerem? Szebb mint én? Csinosabb?? - bombázta nekem a kérdéseket.
- Nincs senki! De,ha lenne is semmi közöd nincs hozzá!! És ha már így mondod 100x szebb mint te csinosabb mint te és a legtetejében! Divatosabb mint te! - mind ez felidegesítette,de amit utoljára mondtam nah,ez kiverte a biztosítékot azt a rengeteg póthaját az arcomba dobta. "ribanc" gondoltam magamban..le ültem a kanapéra és el merengtem. "Remélem nem bántják Aliciát! Azt sosem bocsájtanám meg magamnak! 2 okból 1. mert a társam! 2.mert a barátom is!" meg törték a gondolataimat mert egy kocsit láttam le parkolni a ház előtt nem messze. Ki mentem ott állt Alicia és a csávó meg mögötte. Egy picit közelebb jöttek.
- Meg van a pénzem? - kérdezte.
- Meg!! De,előbb a lányt engedd ide hozzám! - le szedte róla a bilincset de nem engedte el.
- Előbb a pénz! 
- Tudod mit? Inkább egyszerre én oda dobom neked a táskát tele pénzzel és te el engeded a lányt? - bólintott oda dobtam a táskát ő el engedte Aliciát. Újra meg ölelt. 
- Mikor azt mondom most guggolj le a lábamhoz és vedd ki a fegyvert a zoknimból és lőj! Látok még egy csávót ő a tied. - suttogtam neki. 
- Oké! - válaszolt.
- Most! - azt tette amit mondtam én is elő kaptam a pisztolyom és mellkason lőttem az előttem álló fickót. - Meg vagy? - kérdeztem Aliciát.
- Meg...hát te? - Bólintottam. Be akarunk menni de, Alicia észre vett egy szőke hajszálat az ajtó előtt. Felvette és morcosan nézett rám.
- Mi az? - kérdeztem.
- Ez itt egy NŐI szőke hajszál...kit hoztál ide? - kérdezte...
- Senkit! Ez egy hosszú történet..majd bent el mondom! - éppen,hogy be tettük a lábunkat már faggatni kezdett.
- Nah szóval kié ez a szőke láthatóan póthajból származó szál? - kérdezte morcosan.
- Hát az úgy volt hogy.....itt volt a volt csajom apám miatt jöttem vele össze vagy is inkább egy üzlet miatt próbált "vissza hódítani" de, én elküldtem a francba! Esküszöm semmi nem történt.
- Tényleg? Le lőhetlek ha,most hazudsz nekem? - kérdezte.
- Le! De,téged ez miért zavar ennyire? - kacsintottam.
- Semmi miatt! Inkább nézzünk TV-t. - gyorsan terelte a szót túúl gyorsan de,mindegy is a lényeg,hogy itthon van. Le ültem mellé és tv-ztünk majd egy idő után beszélgetni kezdtünk. 
- Amúgy,honnan szereztél 2000 dollárt? - kérdezte. Fel gyorsult a szív verésem nem mondhattam meg neki,hogy honnan van! Ezért inkább hazudtam neki...nem vagyok büszke rá főleg,hogy neki hazudtam,de ezt kellett tennem...
- Pókereztem! Ott nyertem! - elmosolyodott.
- Te póker király! - ki ment a konyhába és ki hozta a whiskey-t. meg 2 poharat. töltött mindkettőnknek.
- Ránk! - mondtam.
- Ránk! - jó kis pia volt! Alicia nagyon bírta több pohárral is ivott. A végére már én nem engedtem neki,hogy igyon. tiszta részeg volt. 
- Nathan!!! Úgy úgy szeretlek hallod! - ordibálta.
- Jól van,jól van én is téged de gyere velem!! - be akartam vinni a szobájába de mindig el rántotta a kezét.
- Szeretsz? Komolyan? 
- Igen! - válaszoltam. Alicia olyan furcsán nézett rám igaz részeg volt de,nem azért...egyre közelebb jött már 5 cm választott el minket.Szaporább légzéssel és szív veréssel néztem a szemébe. És megtettem amit nem kellett volna! Mocskosul kihasználtam ezt,a helyzetet.
Megcsókoltam. tudom nem kellett volna és aljas húzás volt...még tőlem is...De,szerencsére másnap reggel nem emlékezett semmire! Nekem meg eszemben sem volt el mondani neki!
De,szerintem sejtett valamit ezért faggatni kezdett................

4 megjegyzés:

  1. hali dij nálam a 3. dijnál
    http://sabinaandlouis.blogspot.hu/p/dijak.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Díjat kaptam?:D Úristen! Köszönöm szépen^^ :3

      Törlés
  2. Sziaa! :D
    Itt a díjad: http://diary-of-a-ts.blogspot.hu/ :*

    VálaszTörlés