2014. augusztus 3., vasárnap

1 díjam! :3


Köszönet Andrea Ranocchia-nak!
Vágjunk is bele.
Szabályok
-Írd ki kitől van
-Írj 11 dolgot magadról
-Válaszolj 11 kérdésre
-Írj 11 kérdést
-Küldd tovább 11 embernek

11 dolog rólam
1. kedvenc sorozatom a Gran Hotel
2.Diák vagyok
3. kisvárosban születtem
4. A vezeték nevem miatt Győri édesnek csúfoltak 
5. Imádok írni
6. Directioner vagyok :3
7. Szeretem a dup stepet *-*
8. Őszinte ember vagyok és e miatt többen utálnak
9. Imádom Logan Lermant :3
10. Sok netes barátom/barátnőm van ^^
11. Sosem voltam még külföldön..


11 kérdés
1. Mit reggeliztél ma?
- zabpehely 
2. Hogy telt ma a napod?
- unalmasan kissé :))
3. Hány éves vagy?
- 13 :3
4. Holnapra mit tervezel?
- új részt írok a blogomba! És élvezni a nyarat *-*
5. Hányadikba mész?
- 8.-ba :D
6. Voltál már külföldön?
- Nem :(
7. Kedvenc süteményed/tortád?
- Anyukám túrórúdija *-* annál jobb süti nincs 
8. Mi a véleményed Louis Tomlinsonról?
- Imádom *-* Nagy Directioner vagyok 
9. Mi a zenei stílusod?
- dup stepes :D de mikor mi tetszik meg ez nálam változó!
10. Voltál már Győrben?
- Nem pedig a vezeték nevem Győri hahaaa:D
11. Ha igen, akkor hányszor és hogy tetszett?
- mivel még nem voltam ezért nem tudok véleményt mondani róla! :))

11 kérdés.
-Mikor kezdtél el írni?
- Voltál már külföldön? 
- Ki a legjobb barátod?
- hány cm-er vagy? 
- Mi a kedvenc színed?
- Ismered Logan Lermant? 
- Ha igen melyik filmjét láttad?
- Hány blogod van?
- Van kedvenc blogod?
- Kaptál már díjat valamelyik blogodra?
- Milyen a szemed színe?
- Ha valamit változtathatnál az életeden,mi lenne az?  

A következő 11 blognak küldöm tovább


4 megjegyzés:

  1. Szia! ;)

    Nagyon szépen köszönöm a díjat!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Menthetetlenül is visszament a díj. :3 http://tejcike.blogspot.hu/2014/03/masodik-dijkiosztas.html

    VálaszTörlés